Välkommen till min blogg! Vad vill du läsa om?

Idag åker Polisförbundet till Rikskonferensen Folk och försvar och det känns som ett ypperligt tillfälle att starta upp den här bloggen. Så under de närmaste dagarna kommer du att kunna läsa en del om vår närvaro på konferensen och vilka vi träffar. Min avsikt är att sen under året fortsätta dokumentera mitt arbete som förbundsordförande för Polisförbundet på lite olika sätt.

Men det vore också roligt att veta mer om vad du skulle vilja läsa om på den här bloggen – så kommentera gärna nedan!

2 kommentarer, RSS

1. Gustav 10 januari, 2016 @ 12:04

Hej, skulle vara intressant ifall du kunde skriva ett inlägg eller beröra ämnet hur vi kan få fram hur situationen är idag men under en längre tid utan att inte själva eller utåt i slut änden inte uppfattas som bara gnälliga och tjatiga?. Eller hur ni på förbundet kanske brottas med detta dagligen när ni har en motpart som målar upp allt som perfekt.

• Lena Nitz 10 januari, 2016 @ 12:10

Tack Gustav! Det är absolut en fråga som vi brottas med (och stora delar av det ligger ju också utanför våra händer) men jag håller med dig om att det vore ett intressant tema att skriva ett blogginlägg om.